Як я розумію рідновірство

Список розділів Загальна Школа Рідної Віри

Модератор: of

Повідомлення #1 Oleg » 01.01.2010, 23:31

В головах багатьох людей живе тема, що Бог є один, а тому яка різниця, якому Богу молитися.
Бо мало хто розуміє та безпосередньо відчуває містичні джерела природних стихій та інших сил, котрі безпосередньо впливають на життя людей.

Парапсихологія та біоенергетика мене зацікавила 20 років назад, тому я дещо вже зрозумів про невидимий світ, котрий нас оточує та на нас впливає.

Я розумію рідновірство, як енергетичний зв’язок із природними силами та стихіями землі, на котрій живу: земля дає їжу та силу, ліс дає захист та притулок, Сонце дає світло та тепло...
Деякі люди виходять на прямий контакт із тими "особистостями", котрі стоять за природними силами.

Як приклад, можна почитати про життя Учителя Іванова, котрому природа дала багато різних сил та здібностей.

Взимку, років 13 тому, я провів експеримент на тему ходити босим та в шортах. Бігав по снігу десь біля 8-10 км щоденно, обливався хролодною водою, утримувався від іжі та пиття по 2-3 доби. Не пройшло і тижня, як я почав відчувати погоду на декілька днів наперед: я вже наперед на два дні знав, яка буде температура та опади.
Такщо природа відповідає та допомагає тому, хто відкриває себе перед нею.

P.S. Прошу вибачення в тих, кого обурить моє розуміня.
Oleg
Автор теми
Звідки: Запоріжжя
Репутація: 0
З нами: 10 років 3 місяці

Повідомлення #2 Oleg » 02.01.2010, 16:35

Не так давно, я мав бесіду на одному із крішнаїтських форумів на тему богів. Мені учасники-росіяни казали, що рідні боги у нас подібні до індійських богів. Тоді я сказав, чому б тоді крішнаїтам не перейти на поклоніння рідним богам :)
Вони мені відповіли, що ритуали та духовна практика рідновірства втрачені, а ось в Індії правила поклоніння богам добре прописані.
Не секрет, що за різноманіттям індійських релігійних обрядів ніхто в світі не встигне :)
Народ спитав, що є наповненням рідновірства, які саме ритуали, на що я відповів, що сила рідновірства не в кимось придуманих ритуалах, а в самому житті рідновірів, в їх відношенні до землі та природи, в їх відношенні до старих та малих, тобто в гармонійному житті.
Тобто сила не в тому, хто куди попаде після смерті, а в тому, хто як зараз, живучи на землі, відноситься до навколишнього світу, в якому стані перебуває його свідомість, наскільки хто оцінює себе наповненим та радісним...

Зрозуміло, що моє сприйняття рідновірства може йти проти чийогось сприйняття.

На мої слова, що людині сили дають тільки рідні боги, а не їх заморські аналоги-побратими, народ якось і не відреагував.
На те подібне, що мало хто із них хоч трохи розуміє ті земні сили, котрі безпосередньо впливають на життя людей.

Та чого далеко ходити...
Мало хто розуміє, що скуповуючи долари, він тим самим зміцнює їх, як валюту, та їх господарів, хто ті долари офійційно печатає.

Причина надійності доларів в тому, що ними користується весь світ.
Oleg
Автор теми
Звідки: Запоріжжя
Репутація: 0
З нами: 10 років 3 місяці

Повідомлення #3 Ясна » 06.01.2010, 13:09

Ясна
Репутація: 18
З нами: 11 років 8 місяців

Повідомлення #4 Oleg » 06.01.2010, 13:54

Вікіпедія ось що пище http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%AF%D0% ... 0%B2%D0%BE

Язичництво (від давньоруського языкъ «народ», або поганство від лат. paganus — «селянин; язичник») — будь-яка політеїстична релігія чи пантеїстичні вірування з погляду монотеїстичних релігій (наприклад, християнства, ісламу). Християнство, мусульманство, як монотеїстичні релігії, всіляко переслідували поклоніння багатьом богам, нав'язуючи поклоніння одному богові.

Істотні ознаки

Розглядаючи язичництво як явище, можна виділити такі ознаки:

* Язичництво є цілісним способом життя, а не релігією у сучасному значенні цього слова.

* Божественне у язичництві іманентне - тобто розчинене у всьому навколо (тоді, як у більшості монотеїстичних релігій - трансцендентне, тобто відділене від видимого світу).

* Язичництво є внутрішньоорієнтованим - переживання божественного відбувається передусім усередині конкретної людини, тоді як більшість семітських релігій - зовнішньоорієнтовані (цінується передусім зовнішній вияв вірувань та релігійних переживань, як от ходіння в храм, жвава участь у ритуалах тощо).
Oleg
Автор теми
Звідки: Запоріжжя
Репутація: 0
З нами: 10 років 3 місяці

Повідомлення #5 Oleg » 06.01.2010, 14:12

Порівняйте дві статті на одну тему :D

I. Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.

Язичництво
http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%AF%D0%B7%...%82%D0%B2%D0%BE

Язичництво (від давньоруського языкъ «народ», або поганство від лат. paganus — «селянин; язичник») — будь-яка політеїстична релігія чи пантеїстичні вірування з погляду монотеїстичних релігій (наприклад, християнства, ісламу). Християнство, мусульманство, як монотеїстичні релігії, всіляко переслідували поклоніння багатьом богам, нав'язуючи поклоніння одному богові.

Істотні ознаки

Розглядаючи язичництво як явище, можна виділити такі ознаки:

* Язичництво є цілісним способом життя, а не релігією у сучасному значенні цього слова.

* Божественне у язичництві іманентне - тобто розчинене у всьому навколо (тоді, як у більшості монотеїстичних релігій - трансцендентне, тобто відділене від видимого світу).

* Язичництво є внутрішньоорієнтованим - переживання божественного відбувається передусім усередині конкретної людини, тоді як більшість семітських релігій - зовнішньоорієнтовані (цінується передусім зовнішній вияв вірувань та релігійних переживань, як от ходіння в храм, жвава участь у ритуалах тощо).

II. Материал из Википедии — свободной энциклопедии

Язычество
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%AF%D0%B7%...%82%D0%B2%D0%BE
Язы́чество (от ст.-слав. языцы — народы, иноземцы) — обозначение нехристианских, политеистических религий в литературе христианских народов.

Обычно употребляется в одном из следующих значений:

1. Политеистические религии вообще.
2. Религиозные верования, обряды и праздники первобытных народов (анимизм, культ предков, магия, теротеизм, тотемизм, фетишизм, шаманизм и др.), а также религиозные системы культурных народов древнего мира: индо-иранцев, египтян, ассиро-вавилонян, греков, римлян, кельтов, скандинавов, тюрков, славян и т. д.
3. Общее обозначение всех религий, кроме монотеистических: христианства, ислама и иудаизма. В этом смысле языческими считаются и такие современные религии, как индуизм, брахманизм, буддизм, даосизм, конфуцианство, синтоизм и др.
4. Новое религиозное движение, неоязычество, возрождающее дохристианские обряды и верования различных народов (родноверие, асатру, викка)
5.
Востаннє редагувалось Oleg 06.01.2010, 14:13, всього редагувалось 1 раз.
Oleg
Автор теми
Звідки: Запоріжжя
Репутація: 0
З нами: 10 років 3 місяці

Повідомлення #6 Oleg » 06.01.2010, 14:12

Порівняйте дві статті на одну тему :D

I. Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.

Язичництво
http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%AF%D0%B7%...%82%D0%B2%D0%BE

Язичництво Русі

На Русі (у Києві) язичництво було офіційною релігією до введення християнства. Найвідомішими руськими богами були: Сварог (бог небес), Ярило (бог сонця та весни), Дажбог (бог сонця та багатства), Велес (або Волос) (бог домашніх тварин, багатства, магії), Перун (бог грому), Род (бог народження) та інші.

У 988 році князь Володимир ввів на Русі християнство візантійського (східного) обряду, зробивши Язичництво поза законом. Але вірні старій релігії ще протягом двох з половиною століть піднімали повстання у самому Києві та інших містах. У дальших від столиць князівств місцевостях Язичництво зберігало провідну роль ще у 13 столітті (Галичина, Волинь).

Попри намагання знищити будь-які прояви старої віри серед населення Русі, деякі язичницькі культи та обряди ще довго зберігалися та відправлялися потай, а деякі трансформувалися у християнські обряди з елементами язичництва (так зване "двоєвір'я" та синтез релігій: коломийки, веснянки, колядки, щедрівки, корогоди, свято Івана Купала, масляна, оскільки церква намагалася підлаштувати язичницькі свята під християнські, щоб полегшити ідеологічне загарбання Русі) та й протривали дотепер.

Руське Язичництво, на відміну від поглядів християн, не було примітивною релігією. Християнські священики та деякі науковці, посилаючись на те, що Язичництво було багатобожжям, кажуть, що це примітивізм (згідно із сучасними класифікаціями релігій та вірувань, багатобожжя, іманентність божественного не визнається ознакою примітивізму). Наприклад, русичі вірили у єдиного і багатопроявного Бога (єдність і багатопроявність божественної сили). Творець (Творча сила) просто може приймати різні форми, розділятися. Для прикладу - Бог Род, виділив із себе жіноче (Дана) і чоловіче (Сварог) начала. Вони нібито і різні Боги, проте вони є частиною єдиного Бога творця. Так само всі всесвітні сили та енергії (вітер, вогонь, сонце, вода, земля і т.д.) є частиною Бога. Фактично Бог (його ще іноді називають Космос) це і є Всесвіт. Крім того, знання Руських волхвів були набагато більші, ніж християнських духовників як того часу, так і сучасних. І навіть сотворення світу та місце людей і Землі у всьому всесвіті язичники інтерпретували набагато розумніше, правдивіше від більшості сучасних віросповідань. Створення світу за язичницьким світоглядом і надалі залишається актуальним. Різноманітні сучасні теорії вчених описують приблизно таке створення світу, яке і язичники.

Цікаво, що на території Галичини на берегах річки Збруч язичницький релігійний центр діяв до 17 століття (місце знахідки Збруцького ідола). Також подібні центри діяли і у інших малодоступних місцевостях слов'янського світу.

II. Материал из Википедии — свободной энциклопедии

Язычество
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%AF%D0%B7%...%82%D0%B2%D0%BE

Этимология

Славянский термин происходит от ст.-слав. "язык", т.е. народ, племя, которым в славянском переводе Библии переведены еврейские термины гой/גוי и нохри/נכרי. Последние соответствуют в греческом переводе слову εθνοί, а в Вульгате — лат. gentilis. Само слово «язычество» в русском языке появляется гораздо позже терминов «язычник» и «языческий».

В большинстве европейских языков используются термины, производные от лат. paganismus. Это слово произошло от paganus, означающего исходно «сельский» или «провинциальный», и позднее использованное также для гражданского населения. В уничижительном смысле «неграмотный нехристианин» появляется в вульгарной латыни: в период до IV века христиане называли язычество religia pagana, то есть «деревенская вера», так как христианство в Риме сначала было главным образом религией городского населения. После крещения и на Руси язычников называли «погаными».
Oleg
Автор теми
Звідки: Запоріжжя
Репутація: 0
З нами: 10 років 3 місяці

Повідомлення #7 Svitovyt » 06.01.2010, 14:18

Oleg
Христосіанство і мусульманство все ж боролися не стільки з багатобожжям, бо й самі були багатобожниками, а з інакшевіруючими, тобто людьми, які не входили до їхньої організації. Тому христосіани або мусульмани різних течій один одного різали, навіть більш жорстоко аніж язичників.
Svitovyt M
Адмін
Аватар
Вік: 51
Звідки: Запоріжжя
Репутація: 13
З нами: 11 років 8 місяців

Повідомлення #8 Oleg » 06.01.2010, 14:32

Oleg
Автор теми
Звідки: Запоріжжя
Репутація: 0
З нами: 10 років 3 місяці

Повідомлення #9 Svitovyt » 06.01.2010, 15:32

Oleg
Велесова Книга так само "язичництво" подає як інші народи, інакшевіруючі, тому воно й відповідає слову "гой". Поганий не обов’язково виводити з латині, бо в нас воно має теж значення. Адже селяни, робітники відносилися до нижнього прошарку, а все що належить до нижнього світу Велеса є поганим. Тому пагонок, поганий (новонароджена дитина) є ознакою недосконалості, недорозвинутості і одночасно прив’язаності до нижнього світу. Наші предки шанували і верхній і нижній світ, бо з пагонка виростає велике дерево, чи людина і вона туди ж і повернеться. Люди вважають себе пробудженими, просвітленими, життя дорівнюється проходженнню Сонця по небу синьому. Тому ті, хото не пізнав ще істинні знання є поганим, приземленим, недосконалим.
Svitovyt M
Адмін
Аватар
Вік: 51
Звідки: Запоріжжя
Репутація: 13
З нами: 11 років 8 місяців

Повідомлення #10 Oleg » 06.01.2010, 16:20

Так.

P.S. Християни не вважают себе "поганими" або "пагонами", але це не означає, що всі вони суть просвітлені :lol:
Oleg
Автор теми
Звідки: Запоріжжя
Репутація: 0
З нами: 10 років 3 місяці

Повідомлення #11 Svitovyt » 06.01.2010, 16:49

Oleg
Так вони для нас є поганцями темними або язичниками, як і інші інородці.
Svitovyt M
Адмін
Аватар
Вік: 51
Звідки: Запоріжжя
Репутація: 13
З нами: 11 років 8 місяців

Повідомлення #12 pandora » 07.01.2010, 10:18

pandora
Репутація: 0
З нами: 11 років 5 місяців

Повідомлення #13 Oleg » 07.01.2010, 13:58

Oleg
Автор теми
Звідки: Запоріжжя
Репутація: 0
З нами: 10 років 3 місяці

Повідомлення #14 Яр-Тур » 07.01.2010, 14:31

Яр-Тур
Звідки: Львів, Галичина
Репутація: 0
З нами: 11 років 7 місяців

Повідомлення #15 Oleg » 07.01.2010, 16:49

Oleg
Автор теми
Звідки: Запоріжжя
Репутація: 0
З нами: 10 років 3 місяці

Повідомлення #16 Яр-Тур » 07.01.2010, 17:42

Oleg
поясню причину мого коменту, мене освіта зобов"язує:
пандора звернув увагу на невідповідність висновку про прояви орієнтації і навів приклади, які заперечують цей необґрунтований висновок. При чому звернув уваги в вигляді запитання, яке вимагає відповіді. Відповіді не прозвучало, з"явилось інше запитання, яке абсолютно не дає відповіді на поставлене пандорою, не спростовує питань, а стосується констатації факту зовнішньої орієнтації божественного.
Висновок:
1. відповіді на питання пандори не прозвучало;
2. на питання відповілось питанням (я вже мовчу, хто так робить :lol: ).

Так от, вищеназване і змусило мене написати мій "беззмістовний коментар". Я зазвичай так і роблю, не реагую на прояви клінічної поведінки, але коли вона зашкалює, або виникають майже анекдотичні ситуації, я сміюсь.
А малювати от-такі :twisted: смайли - ну ж не дитячий садок чесслово)))
Яр-Тур
Звідки: Львів, Галичина
Репутація: 0
З нами: 11 років 7 місяців

Повідомлення #17 Яр-Тур » 07.01.2010, 17:46

Тепер і я спитаюсь, шоб мене не звинуватили в флуді.
Звертаю невідповідність на висловлення Олега, і питаюсь в когось, хто зможе пояснити:
Якшо семітські релігії розраховані на "публіку", то як тоді пояснити індивідуальні самовираженнялюдини, яка сповідує одну з семітських релігій, як-от молитви, піст, і тд. І як тоді пояснюються язичницькі обряди, типу спільної молитви, братчини, Купала і тд (тобто ті, які вимагають великої кількості людей).
Прохання не відповідати типу "а хіба вони не їдять разом"?
Яр-Тур
Звідки: Львів, Галичина
Репутація: 0
З нами: 11 років 7 місяців

Повідомлення #18 Oleg » 07.01.2010, 17:59

Може тут справа не в семітських релігія, а в тому, як їх "вживають" ?
Семітська релігія э рідною для семіта.

Що поганого в тому, що семітська релігія допомагає семіту покращувати своє життя, вирішувати різні проблеми і т.д.?
Та нічого поганого в тім нема, а навпаки.

Але коли на чужі землі приїздять семіти, починають знищувати місцеву культуру та релігію, а натомість нав'язувати спрощений варіант своєї семітської релігії...
Чи це добре?

Інша справа, коли чужеземець сам прибуває на семітську землю, де сам приймає семітську релігію.

P.S. В житті це можна показати на побутовому рівні наприклад ось так.

В ваш будинок приходить незнайомець, починає в ньому порядкувати, як повноправний господар, а вас звинувачує в чорт знає чому, виганяє, або вбиває.
Чи це добре?
Oleg
Автор теми
Звідки: Запоріжжя
Репутація: 0
З нами: 10 років 3 місяці

Повідомлення #19 Яр-Тур » 07.01.2010, 18:25

почнемо з того, шо семіти не вводили християнство на Русі в 988 і в Великій Моравії в 875 році. Цим займались Володимир Великий і св. Методій. Жиди/араби/вірмени до того не мали відношення. Це раз, а два - особисто Ви, Олеже, знаєте, чий Ви нащадок? може 1000 років назад Ваші предки були хозарами, чи греками, чи ше кимось іншими?
Ви ж не керівник іншої течії рідної віри, які з пращурів залишились
рідновірами :lol:

"Але коли на чужі землі приїздять семіти, починають знищувати місцеву культуру та релігію, а натомість нав'язувати спрощений варіант своєї семітської релігії...
Чи це добре? " ні, звичайно ж, але це не привід проводити чітку межу між "нами просвіченими" і "ними стадом, які тримаються жидівської релігії". Давайте відокремимо Житомир, нащадків деревлян, яких нещадно нищила язичниця Ольга, давайте відокремимо завойоване язичником Володимиром Прикарпаття та ін. землі, керуючись тим, шо на чужі землі приїхали якісь з Києва і почали нищити місцеву культуру і населення.

ну і приклад про життя трохи не той, бо приходив не чужоземець, а приходив князь, який до того мав владу, скажімо так, власник будинку і попереджував про зміну умов винаймання мешкання. Тоді залишались ліси, залишались держави язичницького світогляду, залишались повстання врешті-решт. Мешканці Галича, наприклад, свого часу і зайд-князів вішали в місті, і домоглись спалення дружини князя і тд.
Яр-Тур
Звідки: Львів, Галичина
Репутація: 0
З нами: 11 років 7 місяців

Повідомлення #20 Oleg » 10.01.2010, 10:26

Шановні, та давайте вже те християнства геть із теми.
Бо вже до того йде, що на форумі не буде теми, в котрій би християнство не доводило б всім свою праведність!
Oleg
Автор теми
Звідки: Запоріжжя
Репутація: 0
З нами: 10 років 3 місяці

Наст.

Повернутись в Школа Рідної Віри

Хто зараз на форумі (базується на активності користувачів за останні 5 хвилин)

Зараз переглядають цей розділ: 1 гість

cron