Велесова Книга

Список розділів Загальна Школа Рідної Віри

Модератор: of

Повідомлення #61 Svitovyt » 26.11.2010, 13:18

Svitovyt M
Автор теми, Адмін
Аватар
Вік: 51
Звідки: Запоріжжя
Репутація: 13
З нами: 11 років 8 місяців

Повідомлення #62 Svitovyt » 26.11.2010, 13:39

Svitovyt M
Автор теми, Адмін
Аватар
Вік: 51
Звідки: Запоріжжя
Репутація: 13
З нами: 11 років 8 місяців

Повідомлення #63 УграДева » 13.01.2011, 12:26

УграДева
Репутація: 0
З нами: 8 років 7 місяців

Повідомлення #64 УграДева » 26.01.2011, 12:29

УграДева
Репутація: 0
З нами: 8 років 7 місяців

Повідомлення #65 УграДева » 27.01.2011, 13:41

УграДева
Репутація: 0
З нами: 8 років 7 місяців

Повідомлення #66 Svitovyt » 23.08.2011, 19:15

Стосовно вивчення актуальності проблематики «Влесової книги» в умовах розвитку язичництва
Володимир Цибулькін,
канд. філол. наук, доцент


http://www.apologet.kiev.ua/biblioteka/ ... -----.html
Svitovyt M
Автор теми, Адмін
Аватар
Вік: 51
Звідки: Запоріжжя
Репутація: 13
З нами: 11 років 8 місяців

Повідомлення #67 Svitovyt » 25.11.2011, 21:46

Svitovyt M
Автор теми, Адмін
Аватар
Вік: 51
Звідки: Запоріжжя
Репутація: 13
З нами: 11 років 8 місяців

Повідомлення #68 Svitovyt » 19.02.2012, 01:39

Многі ємшці ішли з ними також потруждаяся. І от того були вільні і зуровані [*гартовані] як пращури. Влесо бо навчив тих землю орати і зерно сіяти. Тако прагнули ті пращури огнищанами стати і бути зємлетрудичами. (д. 4б)

Здається, що таки знайшов пояснення слову "ємшці", попередньо думав, що треба розуміти "ємці" як "господарі", ті що мають майно, наприклад "спадкоємці". Таки знайшов у словнику слово, яке близьке до "ємшці" - "іємешь", "лемешь" - сошник, леміш. Тобто це є землепашці, які далі названі "землетрудичами".
Лозко слово "ємці" пояснює як "збирачі данини" або "крадії худоби", Яценко перекладає – "викрадачі", Гнатюки – "полонені". Але такий переклад у зміст не лягає.
Svitovyt M
Автор теми, Адмін
Аватар
Вік: 51
Звідки: Запоріжжя
Репутація: 13
З нами: 11 років 8 місяців

Повідомлення #69 Svitovyt » 23.05.2012, 13:20

Українські Веди, або Хто боїться визнання Велесової книги
22.05.2012 | 11:36 Сергій Піддубний
http://www.yatran.com.ua/articles/525.html

Відповідь на деякі твердження в статті:
Кожен з перекладачів щось виправляє, але іноді щось вносить хибне. Тому варто все ж таки спромогтися на обговорення перекладів. Це якраз гарна нагода.
"Написана вона не пізніше 882 року" - не можу з цим погодитися, бо автор виходить із думки, раз закінчується розповідь Аскольдом і Діром, то треба і дату написання туди ставити. Схильний до думки Яценка, що ВК могла переписуватися в пізніший час і увібрала в себе кілька праць. За стилем письма нараховують не менше 4 авторів. Тому віддавати авторство сумнівному Ілару Хоругину немає підстав.
Також виводити якесь плем'я "окрів" і прив'язувати йог до українців теж груба помилка. Треба не висмикувати окремі слова, а дивитися про, що написано в контексті:
"А Дажбо нас родівє крєнз краву Замунь, а то бєдєхшємо кравєнцє: а скуфє, антівє, руси, борусєнь а сурєнжєци. Тако смє стахом дєдь русовє." - "І Дажбог нас родив крізь корову Замунь, і то будемо кравенці (від крави-корови): і скуфи, анти, руси, борусень і сурожці. Тако ми стали діди русове."
Svitovyt M
Автор теми, Адмін
Аватар
Вік: 51
Звідки: Запоріжжя
Репутація: 13
З нами: 11 років 8 місяців

Повідомлення #70 Svitovyt » 27.05.2012, 06:48

Щодо Халабуті (д. 33 ур.), якого деякі дослідники ототожнюють з Хільбудієм (наприклад, Гнатюки), а у Піддубного "халабуда" - намет над возом. Він наголошує, що то неправильний переклад. Ось дещо про Хільбудія:
На початку VI ст. були великі вторгнення слов'янських племен у межі Візантійської імперії. Згідно свідоцтва Прокопія Кесарійського слов'яни майже щорічно робили набіги на Візантію, іноді досягаючи передмість Константинополя. Захопивши багату здобич, вони поверталися на лівий берег Дунаю. Щоб убезпечити імперію, імператор Юстиніан (527 – 565) приймає термінові заходи з охорони дунайського кордону. Прокопій Кесарійський пише: "Був такий собі Хільбудій, близький до імператорського дому, у військовій справі людина виключно енергійна і настільки далекий від користолюбства, що замість найбільших багатств він не придбав жодного майна. На четвертому році своєї єдинодержавної влади імператор, призначивши цього Хільбудія начальником Фракії, поставив його для охорони річки Істр (Дунай), наказавши йому стежити за тим, щоб тамтешні варвари не переходили річку. Справа в тому, що варвари, які жили по Істру: гуни, анти і слов'яни, часто роблячи такі переходи, наносили римлянам непоправну шкоду. Хільбудій настільки був страшний варварам, що протягом трьох років, поки він там був, маючи звання воєначальника, не тільки ніхто з варварів не наважувався перейти Істр для війни з римлянами, але самі римляни під начальством Хільбудія, неодноразово переходячи в землі по той бік річки, били і забирали в рабство варварів, що там жили. Через три роки після свого прибуття Хільбудій за звичаєм перейшов річку з невеликим загоном, слов'яни ж виступили проти нього всі поголовно. Битва була жорстока, загинуло багато римлян, в тому числі і їх начальник Хільбудій ". Надалі річка назавжди стала доступною для переходів варварів за їх бажанням, і римська область абсолютно відкрита для їх вторгнень…"
Svitovyt M
Автор теми, Адмін
Аватар
Вік: 51
Звідки: Запоріжжя
Репутація: 13
З нами: 11 років 8 місяців

Повідомлення #71 Svitovyt » 10.09.2012, 09:18

Перенесено з Фейсбука:
Хочу зробити деякі зауваження на коментарі Богдана Климчака.
- "йдеться про кавказьких інгушів, а не гунів"
На д.7в написано "єнгуштяни", що нагадує нам сучасний народ інгуші (спорднені з чеченцями), який називають "північнокавказькими гунами". Це всього лише версія, бо в інших варіантах маємо "гуншти, єгуншти, єгуни", але на неї теж слід звертати увагу.
- "автор зробив помилки в цитованих словах оригіналу: “скуфіа”, “скуфі”(д.17а, д.6в)"
Ці "помилки" взяті з оригіналу Яценко, а він трохи правив і про це зазначав, я теж робив правки, бо у Миролюбова (див. ВК Лозко) надто багато помилок, а через це погано його читати. Можливо там стояла літера "оу" ("о" з ріжками) і Миролюбов на свій лад ставив "у" або "о". Така сама річ могла бути з "ф": або неправильне прочитання, або була літера на зразок "фіти" (th), яка могла читатися "ф" або "т". Звідси маємо два варіанти: "скуф" і "скот".
- переклав слово “мендроочитіе”(д.6в) як “блакитноокі”, контекстом не підкріплене
Зараз я підкріплю: "Та то були жовті, а руси були русими і мудроочими." Чудово лежить в контексті. Якщо щось неправильно, висловлюйтеся чіткіше або запропонуйте свій варіант.
Svitovyt M
Автор теми, Адмін
Аватар
Вік: 51
Звідки: Запоріжжя
Репутація: 13
З нами: 11 років 8 місяців

Повідомлення #72 Svitovyt » 17.11.2012, 16:11

У Росії заборонили “Велесову книгу”
http://vsiknygy.net.ua/news/zakordonni-novyny/23522/
Svitovyt M
Автор теми, Адмін
Аватар
Вік: 51
Звідки: Запоріжжя
Репутація: 13
З нами: 11 років 8 місяців

Повідомлення #73 Svitovyt » 07.02.2013, 00:15

- Велесова Книга (дослівний переклад, коментарі Світовита Пашника) (docx, 10 мб) Останні правки - лютий 2013.

Пряме посилання:
http://svit.in.ua/kny/vk/vel_kn.docx

Збірка про ВК: http://svit.in.ua/kny/bookvles.htm
Svitovyt M
Автор теми, Адмін
Аватар
Вік: 51
Звідки: Запоріжжя
Репутація: 13
З нами: 11 років 8 місяців

Повідомлення #74 Svitovyt » 19.03.2013, 19:22

Розбір статті ще одного противника Велесової Книги Миколи Чащіна "Велесова Книга - теологічний аналіз".
http://svit.in.ua/forum/viewtopic.php?t=934
Svitovyt M
Автор теми, Адмін
Аватар
Вік: 51
Звідки: Запоріжжя
Репутація: 13
З нами: 11 років 8 місяців

Повідомлення #75 Svitovyt » 24.03.2013, 10:35

Неправильні висновки часто робить під свою теорію Залізняк. Наприклад, вважає, що у ВК використаний ведичний пантеон, але подібні назви богів є в багатьох народів, ніхто і не думає казати, окрім деяких індивідуумів, що всі європейці і навіть жиди запозичили цих богів в індусів. Причому слід зауважити, що Веди на папір були викладені в середньовіччі. Та й Індра був зображений у ВК як інший Перунець, тобто нижній, символізуючий нутро: Нітра, Нідра. Таким є розташування цих богів на Триглаві-Тризубі. Може приведете мені приклад, де дослідники до Миролюбова також дійшли такого висновку щодо слов'янського пантеону.

Щоб переконатися в тому, що Миролюбов не міг підробити ВК, треба було дослідити його творчість. Хоча б Сказання Захарихи про те каже. Адже окрім перекручених вкраплень з ВК, самі скази буяють геродотівщиною, а боги - це предки, що колись жили. Такий примітивний погляд більше нагадує мені фантазії Гени Боценюка (той що князь Огін), який не вірить ні в Бога, ні в Чорта, а в Навіїв-Предів, що колись жили і пізніше стали обожнюватися. Тому серед таких предків в Сказаннях Захарихи зустрічаємо Сварога, Перуна, Дажбога та ін. ВК таким не грішить, хоча можна в окремих персонажах побачити Богів, але цей літературний прийом присутній в ранніх текстах різних народів. Тим більше ми не бачили якихось окремих текстів подібних до оригінального тексту ВК. А твір має великі обсяги. І дослідники витрачають роки, щоб якось прочитати написане, а не те, що підробляти. Можемо тільки припустити, що багато слів Миролюбов міг не прочитати через ушкодження, і буяючи фантазією повписувати свої версії.
Svitovyt M
Автор теми, Адмін
Аватар
Вік: 51
Звідки: Запоріжжя
Репутація: 13
З нами: 11 років 8 місяців

Повідомлення #76 УграДева » 31.05.2013, 08:53

О вечности души
***
Се а кому осудЪ Перунь тоiе бодЪ в Раiу ясте ядва вЪщна о СврзЪ одестана
Ну вот, а кому присудит Перун, тот и будет в Раю есть пищу вечную в Сварге полученную
***
Существует ли бессмертие души, бессмертие личности, индивидуальное бессмертие? Вот о чем нас спрашивают.
УграДева
Репутація: 0
З нами: 8 років 7 місяців

Повідомлення #77 УграДева » 14.06.2013, 08:16

ТурБулентность бессознательного
Зображення
Праве бо есь невiдомо уложена ДажьБом А по Нь яко пряже сiа тЪце Яве i Та соутворi жiвото нашо А То колi одiде сьмртье есь Явь есь текоуща а творено о Правi Навен бо есте по Тоiя До ТЪ есте Нава а по ТЪ есте Нава А в Правi же есте Явъ
***
Наука прошлого была прежде всего проникнута глубокой верой в рационализм. Безусловно логичной считалась научная мысль и несомненно логическим представлялось само мироустройство. Рационализм был доминантой научной парадигмы. Конечно, подспудно в европейской мысли всегда в той или иной степени сохранялся критицизм по отношению к всеобъемлющему рационализму. Но в последние десятилетия этот критицизм стал приобретать неотвратимо грозное звучание. Мы со всей отчетливостью увидели, что за нашим сознанием стоит бездонность бессознательного, понимаемого теперь значительно более широко, чем подсознательное Фрейда. В бессознательном готовы теперь искать истоки как научной мысли (внерациональность науки, ее неосознаваемые предпосылки, близость ее к мифу - все это стало темой многих современных публикаций), так и общественной жизни со всем многообразием ее конфликтов и со всей сложностью ее идеологического обрамления. Мы видим, как в нашем повседневном речевом поведении смысл сказанного раскрывается при обращении к семантическим полям, сопричастным нашему бессознательному.
Бессознательным можно называть все то многообразие проявлений нашего сознания, которое находится вне его логической структурированности, или, иными словами, это то, что сохранится у нас после того, как мы мысленно отбросим из сознания все, что может быть передано ЭВМ.
Возникает и совсем дерзкая мысль: почему мы должны видеть Мир, воспринимая его только через физические приборы, созданные человеческими руками? Не являются ли глубины нашего бессознательного тем особого рода приемником, который открывает возможность непосредственного взаимодействия с иной реальностью, которая остается закрытой для физических приборов? Наука признавала право на познание природы с помощью физических приборов - за ними стояла породившая их логическая мысль, - но не давала права человеку выступать в качестве прибора. Человек создается генитально - за этим стоит природа, а не логическая мысль.
Но если теперь склонны придавать такое большое значение бессознательному, то здесь невольно возникает вопрос: что знает современная наука о бессознательном? Ответ на этот вопрос амбивалентен. С одной стороны, за последние десятилетия накоплен колоссальный эмпирический материал, а с другой стороны, полностью отсутствует его концептуальное оформление. Сегодня нельзя дать всеохватывающего определения науки, но несомненно, что внеконцептуальной науки быть не может.
УграДева
Репутація: 0
З нами: 8 років 7 місяців

Повідомлення #78 УграДева » 21.06.2013, 07:05

Митра-Варуна или Порядок в Хаосе или Эволюция упорядоченности при турбулентном движении

***

21 июня 2013, 09 часов 05 минут - Летнее солнцестояние


Риши - создатели гимнов РигВеды Для того, чтобы стали яснее содержание и особенности стиля РВ, необходимо сказать несколько слов о создателях гимнов этого собрания. В анукрамани авторы гимнов называются словом r'si - поэт, мудрец (от корня r's / ars - устремляться, течь, изливать). В тексте гимнов их называют еще kavi - мудрый, мудрец, поэт (ср. др. русск. коваль, ковать), vipra - вдохновенный, трепетный, поэт, певец (от корня vip - трепетать, дрожать), а также karu - певец, вдохновитель (от kar - восхвалять).
УграДева
Репутація: 0
З нами: 8 років 7 місяців

Re: Велесова Книга

Повідомлення #79 Svitovyt » 06.10.2013, 00:19

Зображення

Портал "Філософія і Релігієзнавство" запрошує вас на чат-конференцію "Велесова Книга фальсифікат чи сакральна книга русів-українців"?

Гостем чат-конференції буде Світовит Пашник - волхв Руського Православного Кола, який розповість про свій переклад Велесової Книги і спробує довести, що Велесова Книга не є підробкою ХІХ століття.

Опонентом Світовита Пашника буде отець Богдан Стрикалюк, який спробує дати свою оцінку цій книзі.

Шановні друзі, будь-хто з вас може взяти участь у цій веб-конференції і висловити свою думку щодо цієї книги.

Вам просто потрібно увійти в наш чат та розпочати хаотичну дискусію)))

Чекаємо вас 8 жовтня 2013 року о 19:00 на порталі "Філософія і Релігієзнавство" - http://tureligious.com.ua/

Захід в Контакті - http://vk.com/event59321117
Svitovyt M
Автор теми, Адмін
Аватар
Вік: 51
Звідки: Запоріжжя
Репутація: 13
З нами: 11 років 8 місяців

Re: Велесова Книга

Повідомлення #80 Svitovyt » 08.10.2013, 23:36

Прошу звернути увагу, що дискусія про Велесову Книгу переміщена на портал "Філософія і релігія", приєднуйтеся до обговорення. Можна писати свої думки чи допомагати мені відповідати.
http://tureligious.com.ua/scho-take-vel ... mment-4781
Svitovyt M
Автор теми, Адмін
Аватар
Вік: 51
Звідки: Запоріжжя
Репутація: 13
З нами: 11 років 8 місяців

Поперед.Наст.

Повернутись в Школа Рідної Віри

Хто зараз на форумі (базується на активності користувачів за останні 5 хвилин)

Зараз переглядають цей розділ: 1 гість

cron