Володимире, у мене якраз вищої математики вистачало, хоча б на рівні 1 курсу ВНЗ. Звичайно за непотребою я вже його забув.
А ви дискусію не ведете, бо не приводити жодного аргументу і не хочете розбирати окремі уривки з ВК, кажучи що то все є підробка. А я намагаюся логічно довести, що аргументи даних авторів є безпідставні, бо вони не володіють достатніми знаннями, щоб заперечити ВК.
На сторінці 176, автори повторюють помилку з невірним перекладом про Триглав:
"Це бо таємниця велика є, бо Ісварг Перуном є та є Свентовидом". І знову намагаються зі своєї христосівської позиції прирівняти вислів до своєї Трійці, яка виникла при голосуванні на Нікейському соборі. Нагадаємо більш вірний переклад:
Сє бо таіна вліка єсє якождє Ісврг. Пєруно єсє а Свєнтовєнд – тиє два єсьва одържєни о Сврзі. А обаполи Я Бієлобг а Црнъбг сєн пєроутєсє. І тиє Ісврг држєшєтє, абиє она Свнту нє обить пъврзєщєну.
Се бо таїна велика єсь, якож Ісварг. Перун єсь і Свентовенд – ті два єсь удержані у Сварзі. А обаполи Його Білобог і Чорнобог се перуться. І ті Ісварг держить, аби цьому Світу не бути поверженому. (ВК, 11а)
А далі робиться підтасовка під неправильний переклад:
Отож у Миролюбова "Ісварг" (Сварог) заміщує Бога-Отця (дійсно Сварог є Отцем небесним - СП), а Перун та Свентовид - Сина та Духа Святого. Насправді ж, Свентовит балтійських слов'ян був тим же міфообразом Сварога, проте називали вони його епітетом..., а не самим теонімом. Бога неба у Свертовиті викриває найперше його числова Символіка - він послідовно надає перевагу четвірці: його капище має чотири стовпи, його ідол - чотири голови.
Всі Боги є сваржичами, тобто синами і дочками Сварога і Землі. У христосівській трійці Жіночу сутність (чи Місячну) замінили Святим духом, бо мовляв жінка від диявола і їй там не місце. Тому ототожнення Свентовида зі Святим Духом є не зовсім вірним.
Кирій і Сікора грубо помилилися порівнявши Свентовида із Сварогом. Костомаров і Головацький ще в 19 ст. довели, що Свентовид тотожний Дажбогу, тобто є Богом Сонця, тому він і дивиться на чотири боки - чотири сонячні прояви: Яровит (Ярило), Руєвит (Купало, Рай), Поревит (Мир), Поренут (Коляда). А щодо Збруцького образу, то тільки верхню частину можна ототожнити зі Свентовидом, тому Б.Рибаков його вірніше називав - Род-Святовит. Щоправда Володимир Шаян дав визначення для Свантевита як Вищого Неба, але тут я з ним не погоджуюся (може автори звідти взяли визначення).
http://svit.in.ua/kny/kostomar.rar
http://svit.in.ua/kny/bookgolov.htm
http://svit.in.ua/kny/booksha2.htm